جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
■ دلتنگتم
مثل دانش آموزی
که تنها رفیق مدرسه اش
امروز را
غیبت کرده باشد.
■ من خواهم مُرد
نه با تفنگ
نه با تصادف
نه چاقو
و نه از پشت بام
لا به لای همین شعر
وقتی تو آن را نمی خوانی.
■ شنبه شد
و آغاز ممتد دوستت داشتن
شنبه
روز دوست داشتن توست.
■ نبودنت
مرگی است
که هر شب در گلویم گیر میکند
بغض میشود
و با قطره های اشک
فرو می ریزد.
■ پای رفتنم
لنگ می زند.
جهانِ بدون تو بودن را.
■ سالها اجدادمان رو در روی هم
جنگیده اند
اما اکنون
من و تو
روبروی هم نشسته ایم
و قهوه می نوشیم
این است فلسفه ی عشق.
■ وقتی تو را به آغوش میکشم
چه فرقی میکند
کجای جهان هستیم
تهران، لندن یا پاریس
کشور من آغوش توست.
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی سپاسگذارم | |
|
درودتان استاد طهماسبی سپاس از لطفتون | |
|
درود جناب براهویی تشکر | |
|
درود جناب عسکری سپاس از شما | |
|
درودتان استاد مودب ممنون از شما برقرار باشید | |
|
درود بیکران مهربانو بهارلویی سپاسگذارم | |
|
سلام و ادب و احترام سرکار خانم یوسفی لطفتان مستدام ممنونتان هستم | |
|
عرض سلام و ادب و احترام محضرتان سپاس از شما پایدار باشید | |
|
درودتان
موفق و موید باشید
سپاسگذارم
| |
|
درودتان ممنون سپاسگذارم موفق و موید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند