سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        کوتاه بلند (1)

        شعری از

        مهسا تیلی

        از دفتر کوتاه بـــلنـــد ! نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ تير ۱۳۹۱ ۱۶:۱۴ شماره ثبت ۷۲۱۵
          بازدید : ۹۸۱   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        1
        چقــــدر ساده
        حل میشود
        معمای عـــشـــق
        در حلّال ِ زمان !!
        .....................

        2
        نگـــــاه که میکنی...
        آب میشوم !
        نگــــاه که میکنم...
        یخ میشوی !!!
        ....................

        3
        دردهایم
        لبریز شده
        از کاسه ای که
        دل
        مینامندش ...!!
        آغــــــــــوش باز کــــن
        هم درد !!!
        ...................

        4
        سالهاســـــــت
        دلم...
        برای لک لکِ خوش خبرِ پشتِ با ممان
        لک زده !!!
        ................

        5
        ریشـــــه ام خشکیده...
        ساقه ام را...
        راست نکن ...
        باغبان !!!
        .................

        6
        هی!
        مدّعی !
        سایبانِ عشقِ تو...
        حفاظِ خوبی نبود...
        برایِ قلبِ
        گرمازده از بی عشقی ام !!!
        ................

        7
        پـــــناهم بود..
        برگِ سبزی که...
        رویِ درخت بود
        دیروز ....
        و امروز.....
        افتاد !!!
        ................

        8
        عشق های خیابانی...
        کابوسی ست....
        رویایی !!!
        ...............

        9
        نامـــــــــــردی
        جزء برنامه ی پروازمان نبود....
        مـــــــــرد!!!!!
        ................

        10
        هیچ میدانی...
        کشتیِ ما را..
        خــــــدا
        نجــــــات داد
        نـــا خـدایِ من !!!!؟؟؟
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        7