يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر رضا زمانیان قوژدی خلو دخو
آخرین اشعار ناب رضا زمانیان قوژدی خلو دخو
|
قمار خاطره ها
دختری از تبار خاطره ها
مانده زیر فشار خاطره ها
پای قالی نشسته جان می داد
سر سپرده به دار خاطره ها
مادرش رفته بود پیش خدا
پشت چندین بهار خاطره ها
پدرش را گرفته قانونی
که شده داغدار خاطره ها
سه برادر دو خواهرش مانده
مثل او بی قرار خاطره ها
بی، کس و آشنا و سرگردان
همچنان بر مدار خاطره ها
دخترک گیج و منگ و آواره
بیگمان رهسپار خاطره ها
او فقط، در سر آرزویی داشت
دیدن تک سوار خاطره ها
برقی از ابر تیره جستن کرد
ابر شد باردار خاطره ها
زیر رگبار آه و بارش اشک
یادش آمد ویار خاطره ها
جسم بی جان کودکی عریان
مانده زیر غبار خاطره ها
زن، خیابان، پکی عمیق از دود
باختن در قمار خاطره ها
۹۷/۱۲/۲۲ مرتکب شدم
#رضا_زمانیان_قوژدی
#خلو_دخو
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو حسین زاده گرامی. ممنون از نظر پر مهرتان | |
|
سلام استاد استکی عزیز دل زیبا نگاه پر مهر و لطف شماست به بنده. | |
|
دوست و استاد بزرگوارم جناب فلاحی سلام. لطف فرمودید. مانا باشید | |
|
سلام بانو محجوب گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام استاد شوکران عزیز. محبت فرمودید. | |
|
درودها استاد گران مهر | |
|
سلام استاد نوری بزرگوار زیبا نگاه مهربان شماست | |
|
سلام بانو یوسفی گرامی. محبت دارید | |
|
درود استاد صادقی گرامی به نگاه شما دلگرمم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروبرشماهمشهری بزرگوارم
بسیارزیبا بود