يکشنبه ۲۷ آبان
توصیف مادر شعری از احمد قوچعلی
از دفتر عاشقانه های ناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳ شماره ثبت ۷۱۹۳۳
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب احمد قوچعلی
|
خواهم که شعر به توصیف مادر بیاورم
بهتر که بسملش رخ مادر بیاورم
محراب اگر بسازم ز بهر سجود عشق
طاقش ز طاق ابروی مادر بیاورم
گر عرش بسازم تواند خدا نگهدارد
جنسش ز قامت خم مادر بیاورم
نقش بهشت برین گر به من دهند زنم
رنگش بدان ز گیسوی مادر بیاورم
طرح خدای بخواهد از نقاش دربدر
باید که عکس ز چهره ی مادر بیاورم
شعرم شود چو قرآن به تفسیر انفسی
در مصرعش گر اسمی ز مادر بیاورم
درد مخاض سهل، ز توصیف مادری به شعر
قرآن رواست کو در خور مادر بیاورم
حاشا دمی به تفسیر قرآن قلم زنم
یک واژه جز ز واژه ی مادر بیاورم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نگاه پر مهرتان بانوی واژه ها 🌷🌷🌷 | |
|
سلام درود بر شاعر بزرگوار جناب استکی عزیز ممنونم از محبتتون🌹 | |
|
سلام درود سرکار خانم یوسفی ممنون از نگاه گرمتون🌷 | |
|
سلام و درود بر شاعر ارجنمد جناب آقای طهماسبی ممنون از انرژی مثبتتون🌹 | |
|
سلام ودرود بر استاد عزیزم جناب آقای انصاری ممنونم از نگاه پر لطفتون🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
وتمام مادران مهربان دنیا