يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- مصنوعات
- خار بر تن هر گل نشیند، لیک آن خار است هنوز
- هر کــــه بر دل مینشیند، جمله اغیـار است هنوز
- غــــنچه و سرو و صِــــنوبر در تَب آن لــاله اند
- شِـــکوه مــــی آید که آن لـــــاله تبدار است هنوز
- برفــــــ و باران از کرانه عرش می آیند به فرش
- ســــر بلند و مُـــــفتخر کوهِ پــــدیدار است هنوز
- مــــاهِ تابانــــــ را نِـــــگر، در ظلمــــــت دیوانگی
- با هـــــمه فرزانگی،در بند و بیمـــــار است هنوز
- روزوشب برگِرد گیتی صبح و عصر و نیمه شب
- زندگی تا بود و هست بر روی تکرار است هنوز
- مــــیروم یا میـــــرسم آنجا که مـــی بایــــد رسید
- سیب سرخ و آن درخت تابوتِ اسرار است هنوز
آرش غفاری درویش 21 خرداد 97
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود