جمعه ۲۵ آبان
چامک ۰۰۸ شعری از سعید فلاحی
از دفتر چامک ها... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۷۱۵۵۷
بازدید : ۳۲۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
♡ تو را میخواهم
و نسیم ملایم نفس هایت
که در شرجی دوستت دارم هایم
خیس خیس است.
♡ خوشبختی
همان لحظه ای است
که تو
کنارم هستی.
♡ آرامشی دارد
ساحل آغوش تو
وقتی دریای زندگی
طوفانی است.
♡ نگرانم
مانند مردم زلزله زده در سرپل
نکند
نبودنت
آرامش زندگیم را بلرزاند!.
♡ خورشید را داخل سرت بگذار
و به من نگاه کن
و من میگویمت:
چه چشمان زیبایی داری.
♡ نگاهم میکنی
و بر من آیه آیه
شعر نازل می شود
گمانم تو روح الامین من شده ای!
♡ گل های احساسم
یخ زده اند!
اینجا قطب سومین جهان است
هر وقت گرمای خورشید حضورت را
بر من تابشی نیست.
♡ کویری جدید
در نبودنت
شکل میگیرد
و مرا تشنه به دیدارت
هلاک خواهد کرد.
♡ طعم قهوه گرفته روزهایم
تلخ!
قند حضورت را برایم به هم بزن.
♡ کفتار های تنهایی
بره ی خیالم
را به دندان کشیده اند.
سعید فلاحی
زانا کوردستانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان خانم حکیمی سپاسگذارم | |
|
درود جناب کلوت سپاس و تسکر پاینده باشید | |
|
جناب طهماسبی عرض ادب و ارادت سلامت و سعادتمند باشید سپاستان | |
|
درود استاد پارکی ممنون از شما موفق و موید باشید | |
|
درود سرکار خانم خزاعی سپاس از شما موفق و موید باشید | |
|
درودتان ممنون سپاسگذارم موفق و موید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.