سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شهید وطن

    شعری از

    سجاد صادقي

    از دفتر مشق عشق نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۷۱۴۴۱
      بازدید : ۳۶۹   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سجاد صادقي
    آخرین اشعار ناب سجاد صادقي

    به دوست قدیمی ام شهید ابوالفضل موسوی :


    اگرچه لاله ی قرمز درون باغ زیاد است
    دلم گرفته برایت که حجم داغ زیاد است

    کبوترانه تو رفتی که باز برگردی
    ببخش که در آسمان کلاغ زیاد است

    قبل پر زدنت کسی نمیپرسید
    از تو حالا ولی سراغ زیاد است ...

    تیره شد بعد تو جهان هرچند ...
    غم نخور از تو چلچراغ زیاد است

    کم شد از سر شهر سایه ات اما
    جای خالی تو ، غم فراق زیاد است

    سر بزن به ما بعد پر زدن آقا
    که هنوز در دل مردم اتاق زیاد است

    قطعا امروز آخرین نخواهی بود
    برای زردی لاله اتفاق زیاد است

    #سجاد_صادقی
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۲۵
    درود بزرگوار
    شورانگیز و زیبا بود خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    احمدرضا کاظمی
    شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۸
    درود بر سجاد

    آفرین بر شما شاعر با مسؤلیت

    شاد باشید خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۰۸
    سلام بزرگوار
    بسیار زیبا وشورانگیز بود
    وخواندنیموفق باشید
    درپناه حق خندانک خندانک خندانک
    مهدی سالوند (مهدی)
    يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۴۹
    درود بر شما
    زیبا ، دلنشین ، پر محتوا
    دستمریزاد
    خندانک خندانک خندانک
    میهمان شعر « حرمان » ام باشید ، سپاس
    سعید فلاحی
    دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۱۰
    خندانک
    سعید فلاحی
    دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۱۰
    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹
    سعید فلاحی
    دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۱۰
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0