نفس هام به مویی بنده
انگار این دلم بهت دلبسته
اگه بری این دل داغونه
بیا که این دلم بی تو دلگیره
نفس هام به مویی بنده
انگار این دلم بهت دلبسته
اگه بری این دل داغونه
بیا که این دلم بی تو دلگیره
حال این روزام با تو خوبه
چقدر این احساس دلچسب تر از دیروزه
میخوام باشم با تو
اگه بزاری تو ، اگه بزاری تو ، اگه بزاری تو
کی احساس منو داشته به تو
اگه دروغ بگی نه من نه تو
که من دیونه تم
تا آخر باهاتم
بزار دیونه بمونم با تو
که بدجور داغونم من بی تو، که من بدجور داغونم بی تو
شعر ( نفس هام به مویی بنده ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
درود بی پایان
سروده ای ناب و عالی رود
احسنت و آفرینتان
سپاس شما را...
در پناه حضرت دوست