دوشنبه ۵ آذر
زمستان با تو زیباست شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۷۱۱۰۶
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
برف سفید...زمین را پوشاندی باز...و چه زیبایی و یکرنگ...رنگ تو چه زیباست...
وقتی که می آیی زمستان پر شکوه و پر معنا ست...
سفید و زیبایی...زندگی با تو قشنگ و رویایی...
همه جا پاک و یکرنگ...
خوش آمدی ای برف قشنگ...
زمستان با تو زیبا ست...زمستان با تو پرمعناست...
ودر این میان چه می چسبد...فنجان چای گرم در دست...
فارغ از غم ها؛ لحظه ای سرمست...
از پشت پنجره به تماشای تو ایستادن...
خوش آمدی ای رحمت خدا بر زمین...
اینجاست که با آمدنت...
امید زنده می شود...و زندگی با تمام تلخی هایش... دوباره شیرین...
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهر تان جناب استکی عزیز | |
|
سلام بر همایون خان مرسی از لطف و توجهت دوست عزیز و بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود