جمعه ۲ آذر
به یادم هستی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر هیمالیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۷۰۴۹۹
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
به گمانــم تـو هــم انگــار به یادم هستی!
بعــدِ روز و شــب بسیــار به یادم هستی
.
تو دلـت صـاف تر از آینه هـست و مثــلِ
اولــین لحـظـهء دیــدار به یــادم هستی
.
بـس کـه در شهـر قـدم ها زده ایم و انگار
بینِ هــر کــوچه و بلــوار به یـادم هستی
.
من همان یوسف و چشمانِ تو چاهی تاریک
قعـرِ آن هستــم و هـر بــار به یــادم هستی
.
تـو اگـر همسـرِ سلطـان بشـوی بــاور کــن
بــانـــوی اولِ دربــــار! به یـــادم هستــی...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم بانو یوسفی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب سالوند عزیز سپاسگزارم بله حتما با کمال میل | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زيباست