جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝شکست...
سایه ها در سایه ی خورشید، بی معنا شکست...
پُشته ای پُردرد بر، هر شانه ی دنیا شکست...
گفتنی ها را مجالی، بهرِ اِبرازش نبود...
بغض های مرگبارش، در گلوی ما شکست...
زُل زدم، بر نقش های کهنه ی دیوارِ شب...
دیده ی دیوار با حجمی پر از آیا، شکست...
شیشه ی دل گشت پنهان، در حجابی از غبار...
با نگاهِ پنجره، بر کوچه ای تنها شکست...
جنسِ هر اندیشه پیدا بود از، نای سخن...
با سکوتِ سهمگینی گشت ناپیدا، شکست...
هر سرابِ باورم، در دشتی از بیهودگی...
با خیالی بی ثمر، در سینه ی صحرا شکست...
چون که ما را خواب کردند و، فرو افتاده ایم...
پرده ی افکارمان، افتاد و در رؤیا، شکست...
بس که شب محبوس در، دستِ قفس ها بوده ایم...
پای مان در هر عبوری، از رَهِ فردا شکست...
آخر از پروازمان، در گیر و دارِ حادثه...
بالمان در دست های، بادِ بی پروا شکست...
📆19 آبان ماه 1396...
✍🏻سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران از نگاه زیبایتان | |
|
متشکرم..سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود