جمعه ۲ آذر
شکایت شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۶۹۹۲۶
بازدید : ۷۸۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
اگر از غصه بمیرید رواست
اگرم درد بگیرید رواست
طفل معصومِ وطن پَر پَر شد
گر به آتش بنشینید رواست
هرچه نفرین خداست بر سرتان
ای که جز فاجعه نیست باورتان
بر شما باد عذابی دردناک
حال که ابلیس شده یاورتان
خنجر غم زده بر جان وطن
غصه بازهم شده مهمان وطن
همه در بغض گرفتار شدیم
به خدا گم شده ایمان وطن
بعداز آن روز همه بیماریم
همه درگیر غمی بسیاریم
بعد مرگ کودک این مرز و بوم
مرده ایم ما ، چه میپنداریم
پَر کشید کودکیِ ایرانم
پُر ز گریه است دل شیرانم
یارب این خانه خراب است خراب
تو نگهدار ، وطن ویرانم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباومتعهدانه