جمعه ۲ آذر
از بی وفایی های تقدیرم.. شعری از محمد میثم جلالی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲ شماره ثبت ۶۹۸۶۹
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد میثم جلالی
آخرین اشعار ناب محمد میثم جلالی
|
از عکس های خیس تصویرم
از بی وفایی های تقدیرم
رد میشوم آرام و آهسته
از کودکی های نفسگیرم..
از جنگ بین شک و ایمانم
از عادت زشت دبستانم
از توبه های نصفه و نیمه
از لغزش هر روز چشمانم
از طعنه های مانده در گوشم
از سینه ی شاکی و خاموشم
از دوستی های دروغینم
از بیقراری های آغوشم
از اینکه با دنیا گلاویزم
از چشم بیدار سحرخیزم
دارم خودم را غرق می بینم
در سیل چشمان غم انگیزم
از یامقلب های هر سالم
از دشمنی بخت و اقبالم
چیزی نفهمیدم نمیدانم
از فاز حافظ در ته فالم
از بی کسی روح بیمارم
از ندبه های جمعه یارم
دلگیرم از اینکه ضرر دارم
از اینکه بر دوشش فقط بارم
از لرزش دستان بی جانم
از گریه ی بعد از گناهانم
من تا زمانیکه نفس دارم
شرمنده ی عکس شهیدانم
محمد میثم جلالی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيبا بود