من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
از جنس نور و شادی ام آغشته در آزادی ام یا رب تو جان را دادی ام
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
من زاده ی نورم یقین آوای تنبورم یقین از نیستی دورم یقین
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
اینجا نباشد خانه ام من دورم از کاشانه ام گم گشته ام دیوانه ام
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
گویند بهشت است خانه ام من در زمین بیگانه ام آباد نه ، ویرانه ام
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
از معصیت من عاری ام از روح بر حق جاری ام من تشنه ی بیداری ام
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
اینجا خراب است حال من هم بخت و هم اقبال من اینجا شکسته بال من
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
قرعه به نام من شده هستی غلام من شده سختی به کام من شده
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
آزادم و زندانی ام من غرقه در حیرانی ام حصر تن انسانی ام
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
من خانه ام آنجاست هنوز آنجا خوشی برپاست هنوز آنجا یقین زیباست هنوز
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم
روحم در اینجا شاد نیست حرفم بجز فریاد نیست اینجا که هیچ آباد نیست
من کیستم من کیستم من مال اینجا نیستم ،
ظلم و گناه بی نوبت است پاداش کافر شربت است اینجا خدا در غربت است
من مال اینجا نیستم من مال اینجا نیستم
زیبا سرودید
آوای دلتون شاد