شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... زنده که بودم
خمی یکی
در آغوشم نمرد!
اینک همه اما
از گرده مرده ام
پایین نمی آیند!
* * * *
... با ریا، فردا
بر مزارم زاری
نکنید در سوگم
مرده خواری!
دستی امروز
به بارم
زنید سری یا
به تنهایی ام!
|
نقدها و نظرات
|
... زنده باشید و سر بلند تا غروب رستگاری...
| |
|
.... سپاسگزارم جناب پارکی عزیز شما همیشه لطف دارید و من کم کاری...
| |
|
... سلام مجتبی جان برای نظرت احترام منحصر به فردی قائلم و در برابر خورشید وجودت، خرده ستاره ای ناقابلم، باری با این حال به نظر من: شاعر سزا نیست که الهام را تحریف کند و یک اثر را که با خون دل حاصل شده را نحیف؛ کم و زیاد کردن این کوبه یعنی در کل او را ناقص می کند و دهان شعرشناسی مانند عالیجناب را گس... زنده باشید پوزش خواهم... چیزی بله که الهام شده را نمی شود کنار گذاشت و در آن بذر تصنن و سردرگمی کاشت...
به زمین تبعید نمی شدم اگر از دریا یا در به در؛ با سر نه اسبم زمین می خورد در فین، نه رگم کمین!
پ............
| |
|
... سلام ممنونم شجاعی عزیز دریافتت ستودنی است و نگاه فردانگرت بوسیدنی...
| |
|
... سلام ممنونم همایون جان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود