يکشنبه ۴ آذر
همبازی شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل 2 نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۶۹۷۳۳
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
هنوزم مات و مبهوتم
هنوزم مست و دیوونه
هنوزم توی این دنیا
یه آواره م،یه بی خونه
هنوز سرگرم بازیه دلم
مث یه بچه می مونه
نمیدونه کدوم همبازی میره و
کدوم همبازی می مونه
هنوز پابندشون مونده
تو این دنیای ویرونه
نمیدونه که این دنیا
مث گردونه می مونه
حالا من موندم و شبهام
که بی همبازیام تنهام
کجا هستن ببینندم
که چی می بینم از دنیام
روزا کارم چیه ،شبها
چی می بینم تو کابوسام
زیر اندازم چمن ها و
زیر سر کفش کتونی هام
همه میدونن اما باز
توی تنهاییام تنهام
حالا هرکی میاد،میره
منو می بینه میدونه
نگاهی میکنن میرن
میگن بیچاره مجنونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود