دوشنبه ۲۸ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
در تمام لحظه ها مشتاق دیدارم تو را
سوختم در داغ عشقت ، بس خریدارم تو را
یوسف زیبای کنعانی و در بازار عشق...
چون زلیخا دیدمت... با چشم بیمارم تو را
قاب زرّین اتاقم جلوه ای از عکس توست
بابت طرز نگاهت هم بدهکارم تو را
پلک بر هم میزنم در هر طرف می بینمت
غرق خواهش می شوم در بین افکارم تو را
در خیالم شکل گُل هستی و من پروانه ای
دور تو می گردم و،... مانند پرگارم تو را
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز،سپاس از توجهتان🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها بانوی من،سپاسگزارم از توجهتان،برقرار باشید🌹🌹💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود استاد گرامی،سپاسگزام از توجه شما بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درود بانوی من،سپاس از توجهتون،برقرارباشید 🌹🌹🌸🌸💕💕💕🙏🙏 | |
|
درود،سپاسگزارم بزرگوار،برقرار باشید🌹🌹🌼🌼🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر احساس بود