جمعه ۲ آذر
اقیانوس شعری از رسول رفیقی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۶۹۴۸۵
بازدید : ۵۰۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب رسول رفیقی
|
اقیانوس صدا می کندم
به میهمانی مرجان ها
به جشن آب های آبی
هنوز
می درخشند
در کف خاک های مرطوب
زیر بوته های مخملی
صدف های سفید بلورین
اطلس شمالی
لخت و واضح
الماس گون شیشه ای
در ورطه ی ماهیان
لبا لب از سکوت
از رهایی
پر از آب های مست
و ماهی های مجنون
که برای رفتن
همیشه کوله به دوشند
آنجا زندگی نفس می کشد
و کلاه پرت می کند در باد
اقیانوس نیلوفری
دیوارها را
به زمین های خاکی
تبعید کرد
و خودش را
به آلام های دور
آشتی داد
و ای نیلگون بیکران
شریانت را
به خون ماهیان کشیدی
تا از هیجان دوست داشتنت
برقصند بی پایان
و با رسوخ امواج
در تلاطم باله هایشان
حیات را
زیر پوستت
جاودانه کنند
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد استکی گرامی🌷🌷🌷 | |
|
سپاس از شما بزرگوار نگاهتون زیباست نه قلم من🌷🌷🌷 | |
|
سپاس جناب همایون طهماسبی عزیز همیشه شرمنده ی حضور گرمتان هستم🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.