جمعه ۲ آذر
پا به پای شهر شعری از احسان اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۶۹۴۶۰
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب احسان اسکندری
|
بنام خدا
همراه من شو یک دو قدم پا به پای شهر
همراه گریه های من و گربه های شهر
هر لحظه شاخص سلامتی اش فرق میکند
بی تو مکدر است چقدر این هوای شهر
پشت سر تو آب که پاشیده ام ببین
از گریه غرق آب شده را به رای شهر
از من نپرس حال غزل های مرده را
دریاب از قدم قدمم لابلای شهر
بعد از تو می شود از قبر تنگ تر
هر کوچه هر گذر و هرکجای شهر
برگرد و نظم واژه های مرا با خودت نبر
برگرد ای طبیب من و ای دوای شهر
#احسان_اسکندری
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید | |
|
خیلی متشکرم | |
|
نظر لطفتونه | |
|
سلام ممنون از لطف شما | |
|
ممنون از لطف بیکرانتون | |
|
ممنونم. حتمن | |
|
درود بر شما | |
|
سلام. سپاس بیکران | |
|
نظر لطفتونه دوست عزیز من | |
|
سلام. ممنون از شما پایدار باشید | |
|
سلام و درود بر شما. شرمندم کردید، شاگردی میکنیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود