سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      درد هجر

      شعری از

      پیمان بهجتی

      از دفتر هیچ در هیچ نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۳۳ شماره ثبت ۶۹۱۸۴
        بازدید : ۵۷۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پیمان بهجتی

      هوشیار بودم و با منطق و عقل گفتم:
      گر روزی هوای سفرت بود برو
      ما را ز فراقت نباشد باکی
      اما لاکردار
      آدمیزاد است دگر
      دل دارد و دل تاب ندارد گاهی...
      اصلاً دل را چه به منطق! چه به قول!
      دل اگر منطق داشت که نامش دل نبود!
      جانا
      غیبتت طولانی شد
      آن که به خاطر داری مجنون شده‌ است!
      عقلش رفته به باد!
      اینک با دلِ خویش سخن می‌گوید
      منِ بیمار ببین تو درمان منی ، پس طبیبم باش
      فردا و فردای دگر دیر است ، امروز به کنارم باش...
      #پیمان_بهجتی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۴۴
      درود بزرگوار
      غمگين و زيباست خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸
      سلام بزرگوار
      عاقبتت بخیر
      عیدت مبارک
      زیبا وجالب بود
      موفق باشید خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      مجتبی محسنی راد(مهاجر)
      دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۲۵
      محتوای شعرتون زیباست
      اما به نظر من مصرع پایانی قسمت اول بجای نامش دگر بیارید بهتر میشه👈دل اگر منطق داشت که دگر دل نبود
      ونیز در قسمت پایین 👈پس طبیب دل بیمارم باش ...بهتر است.
      مجید شیاسی  مجید
      دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
      سلام بسیارزیبا موفق باشید یاعلی
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0