جمعه ۲ آذر
دلبری پست مدرن شعری از احسان اسکندری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۶۹۱۶۳
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب احسان اسکندری
|
بنام خدا
روز و شب از چشم هایم واژه می بارم زمین
ساده است این واژه ها: من دوستت دارم، همین
خواهشی غیر از خودت در چنته ی این شعر نیست
من که دائم در خیالت میپرم، من را ببین
تو همان علمی که من از قعر تاریخ خودم
جستجویت میکنم، در ثریا، یا که چین
شیوه ی افسون تو تلفیق نو با کهنه است
چال گونه گاهی و گه طره ای روی جبین!
تو همان چشمی و ابرویی که بردی لحظه ای
از من و اجداد بنده، صبر و تقوا، عقل و دین!
من حروفی در همم کشفم کن از این بیت ها
من که عین و حا و آ و قاف و نون و سین و شین
#احسان_اسکندری
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطف بسیارتون، واقعن ذوق زده شدم با دیدن این نظر | |
|
ممنون و متشکر | |
|
سلام. ممنون از لطفتون | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودهابرشما
زیباترین شعری بود که از هفته ی پیش در سابت خواندم عالی و ارزشمند و مزین به انواع صنایع ادبی و محتوایی غنی مرحبا
روز و شب از چشم هایم واژه می بارم زمین
ساده است این واژه ها: من دوستت دارم، همین
خواهشی غیر از خودت در چنته ی این شعر نیست
من که دائم در خیالت می پرم، من را ببین
تو همان علمی که من از قعر تاریخ خودم
جستجویت میکنم، (اندر ) ثریا، یا که چین
شیوه ی افسون تو تلفیق نو با کهنه است
چال گونه گاهی و گه طرّه ای روی جبین!
تو همان چشمی و ابرویی که بردی لحظه ای
از من و اجدادِ بنده، صبر و تقوا، عقل و دین!
من حروفی در همم کشفم کن از این بیت ها :
اینم : عین و حا و آ و قاف و نون و سین و شین
#احسان_اسکندری
احسنت