پنجشنبه ۲۴ آبان
تا به تو برسم... شعری از سعید فلاحی
از دفتر مخاطب خاص... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۶۸۸۶۲
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
تا به تو برسم...
به تو معتادم
در تو افتادم!
تو افیونی مرا
تریاک است حضورت
به وقتهای خماری از نبودت
کنون آواره و کوچه گردم
بمانند سگی ولگرد
درون ظلمت های بی پایان جانش
جنون هاریی به دندان
که شاید از بی تو بودن رها شم
اسیر کوچه پس کوچه های تقدیر
به دور از تو
سراپا درد و زهرم
من هر شب!
عجب مسموم و بیمار است اینجا
هوای بی تو بودن های جانم
عجب پر درد و خمار است اینجا
تن عریان من
بی گرمای دستات
حکایت میشوم روزی برایت
من خسته
خمار دودی از بودت
اافسوس
تو هنگام چای خوردن
در شب
ستاره میشماری
و اما من
به زیر سقف آسمون بی ستاره
روزها را میشمارم
برای به تو رسیدن.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر حضرتتان پاینده باشید | |
|
سلام بانوی فرهیخته سپاس از شما | |
|
سلام و احترام پاینده باشید | |
|
درود و صد درود سپاس از لطفتان مهربانا | |
|
ارادتمندم سپاس از همراهی شما موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود