جمعه ۲ آذر
حلوای حضورت... شعری از سعید فلاحی
از دفتر مخاطب خاص... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۸۸۰۷
بازدید : ۹۱۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
حلوای حضورت...
چه فرق میکند
در کجایی
چه می کنی
در خانه باشی
در خیابان
یا در خوابی ناز
عمر در گذر است
چه فرق میکند
در کجایی
چه میکنی
کنار پنجره
درون اتاق خواب
یا در تاکسی
سرت کنار سر من است
و حظ لمس نازکِ زیر پوشت در زیر پوست انگشتهای من؛
حلواتی می دهد به کام ام
حلوای حضورت!
عسل تن ات!
شهد تن تو...
سعید فلاحی(زانا کوردستانی)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگذارم | |
|
سپاسگذارم | |
|
درود بر شما | |
|
درود و ادب سپاس از لطفتون... | |
|
سلام و احترام مهربانو مهربانیتان مانا... | |
|
سپاس پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
دلنوشته ی زیبایی بود