جمعه ۲۵ آبان
نو گل بهاری.... شعری از سعید فلاحی
از دفتر مخاطب خاص... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۶۸۶۸۱
بازدید : ۷۴۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
نوگل بهاری...
من عاشقت هستم ای نوگل بهارم
ای تو شاخه گلِ روییده به کنارم
ای بانوی غزل های سوز و گدازم
ای حُسن همه از تو، گل نیاید بکارم!
لطفی که خدا کرد به من بانوی خوبم
در زندگی هم نفسی مثل تو دارم
بر تار دلم چنگ بزن ، چنگ تو زیباست
با چنگ تو زیبا شد آهنگ سه تارم
در وصفت ای ماه قشنگم چه بگویم
روشن شد با نور نگاهت شب تارم
گویم غزل و شعر ز اوصاف جمالت
به به چه بانوی قشنگی شده یارم.
سعید فلاحی [زانا کوردستانی]
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس | |
|
درود و ادب | |
|
سلام و احترام ممنون و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زيبا و سرشار از احساس بود