بنام آنکس که عشق راآفرید
بنام خالقی که سزاوارثناست
ورحمت عامش باغستان جهانرا
به انواع ریاحین آراسته وباران
فیض بی حسابش گلستان جهان خاکی
رابه انواع واقسام ازحار واشجار
پیراسته وشقایق و حقایق رادر
مزارع قلوب ازهاب معرفت کاشته
سلام به شاعران واندیشمندان شعر ناب
هم کاران عزیزم از این هفته مسابقه
ترانه سرائی شروع میشود از عزیزانیکه
مایل به شرکت در این مسابقه هستند
میتوانند ماهی دو ترانه بفرستند
آخر هرماه بعد از نظر مدیر برنامه برنده گان
جوئزی برسم یاد بود در یافت میکنند
در ضمن تمام قوائد ترانه باید رعایت شود
البته در ترانه گاهی وزن رعایت نمیشود
ولی قافیه وردیف باید رعایت شود
شعر نو هم میتوان گفت ولی همه قوائد باید
در نظر گرفته شود برنگان سه نفر خواهند بود
اول دوم و سوم ما برای پیش برد سایتمان
باید بکوشیم تا بتوانیم حرفی بین سایتها
برای گفتن داشته باشیم ازهمه کسانی که
بما کمک فکری میکنندار طرف مدیر سایت
جناب فکری وحقیر کمال تشکر را دارم