جمعه ۲ آذر
کلبه ای خواهم ساخت... شعری از سعید فلاحی
از دفتر مخاطب خاص... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۶۸۴۸۵
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
دلــم کلبـه ای می خــواهــد
کلبه ای خواهم ساخت
درون جنــگـل و باران
آن دورها
بـه دور از رنـگ آدم هــــا،
مـن و آوازِ شوکاها
مـن و آواز آب رود
مـن و یــک کلبــه ی پـــر دود
مـن و چــای قند پهلو
کنار خیام و حافظ با شاملو
بـه دور از ننــگ
به دور از نـــام،
به دور از غـوغــا و هر بلـوا،
بـسـان بــــرگ که از شاخه جــدا گــردد
درون مـن پُــر از شــورش
پُــر از فـریـــاد
درون جنـگل و باران
دلــم یـک کلبــه می خــواهــد.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و احترام پاینده و پایدار باشید | |
|
درود بر شما بزرگ و بزرگوار باشید | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
|
درودتان احسنت شاعر گرامی موفق و موید باشید انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.