جمعه ۲ آذر
عاشقی، دیوانگی شعری از ابراهیم کشاورزپور
از دفتر قلب یخی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۶۸۰۶۱
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر ابراهیم کشاورزپور
آخرین اشعار ناب ابراهیم کشاورزپور
|
*عاشقی، دیوانگی*
فاصله بین من و تو، کاش معنایی نداشت...
عاشقی، دیوانگی ایکاش تنهایی نداشت...
اهل علم دربارهات فتوای تحریم داده اند...
ای خدا این شهرِما ایکاش دانایی نداشت..
من گرفتار نبودت، سیرم از این زندگی...
روزهای بیتو بودن، کاش فردایی نداشت...
بودم و بودی و خواهیم بود امّا این میان...
بودنت با بودنم ایکاش دعوایی نداشت...
آدمی در زندگانی عاشق و دیوانه است!...
عاشقی، دیوانگی ایکاش تنهایی نداشت...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود