سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    چراغ عشق

    شعری از

    محمد دارایی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱ شماره ثبت ۶۷۹۶۱
      بازدید : ۷۸۱   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد دارایی
    آخرین اشعار ناب محمد دارایی

    چراغ عشق کور گشت دل هوای روی تو جنگ به پایان رسید دست روی موی تو
    پای ببستند مرا خیز کنم به چون ملخ آفت جان من تورا کشته ی خلق و خوی تو
    پخته شدم زین زمان از سخت ستمگران حکمت وعاشقی کجا عقل نظر به روی تو
    .جوهر مردیت نبود های بشد هوی تو  منطق این دهان چه بود بس بکنیم تو در عذاب
    آیینه ام که چون شکست محو شدم از جهان صورت تو بدیده ام بخت بشد گوی تو
    بضاعت گدا نبود خریدن حور بهشت .حائل دیوار شکنم چشم به جستجوی تو
    طوطی پر شکسته را طد کنند دیگران.بال مرا چه نیاز پای به سوی کوی تو
    عاشق کس من نیم به عقدغیر من نشو.عاشقی کس مکن من که کشم شوی تو
    دوش شدم من به خواب صدای حق را طنین.خرمن این هوس بسوز فارغم از سبوی تو
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۲۰:۰۰
    درود بزرگوار
    زیبا بود
    قوافی؟ خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰
    درود بر شما
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0