جمعه ۲ آذر
به نام خداوندگار فروید شعری از احمد رضا شیخ
از دفتر سیب نقره ای 2 نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۶۷۷۸۰
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب احمد رضا شیخ
|
به نام خــــــــــــداوندگار فـُـــــرُوید
خداوند آی او اس و اندرویــــــــــــد
خــــــــــداوند جیمیل و گوگل اکانت
خداوند میتســــــوبیــــــشی ِ گالانت
ســـــــــــلامی به یاران در تِلـــگرام
به شب زنده داران اینــــــــــستاگرام
بیا تا برایت بگــــویم به طنــــــــــــز
از اینترنت و از کلش آف کلنـــــــــــز
یکی میــــــــرود توی گــوگل پلاس
یکی میشود شاعری باکـــــــــــــلاس
منم گر ز افــــــــــــــراد پا لخــتی ام
شـــدیدا طرفدار بیدختـــــــــــــی ام
همان کـــــــس که با علـــم و فن بیان
غــزل میــــــــــسراید چــــو آب روان
ندیدم کســـــــــــــی در فضای مجاز
شود قبلـــــــــــه گاهی برای نــیــــــاز
نظر زیر اشعار هــــــــــــر کس نوشت
شد او شـــاعری خوب و نیکو سرشت
جـــــــــناس قوافی او تام شـــــــــد
پر از حـــــــــــــسن تعلیل و ایهام شد
احمدرضاشیخ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود