پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نهضت حسین
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
............................
نهضت حسین،نهضت خداست
خون این آقا ،تو رگ ماهاست
پرچم حسین،اون بالا بالاست
هر کی با خداست،تو صف ماهاست
خیمۂ غمش،خانۂ خداست
اون سیاهی ها ،ماتم شماست
گنبد و حرم،قبلۂ دلهاست
کربلای تو،کعبۂ ولاست
آرزوی هر ،سینه زن کجاست
جمعه شب توی،گنبد طلاست
مهر زائراش،با امام رضاست
روضه خون نگر،مادر شماست
خون پاک تو،خون شیعه هاست
بیرق عزات،پیرهن سیاه ست
حب تو حسین،حب مرتضاست
زائرت شدن،آرزوی ماست
ساقی ات نگر،شاعر شماست
ذاکر الحسین،خادم شماست
.........................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آييني بسيار زيبا و شورانگيز بود
يا حسين(ع)