جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم
این غزل رو تقدیم همه ی عاشقان حضرت علی (ع) می کنم
عیدتان همایون باد 🌹🌹🌹
🎉غدیر خم🎉
یا علی گفتیم و آمد عید پر شور غدیر
اهل دل هستیم و می آید علی خوش مسیر
🎉
چون محمد کرده او را جانشین اهل خود
پیروی کردیم از او از حضرت مولا کبیر
🎉
اسم او را می نوشتم شیر حق شیر نبی
مردی از جنس صلابت بر همه عالم مجیر
🎉
او که عمرو را زدش کردش دو شقه در زمین
مرد جنگ و مومن و با اعتقاد و او خبیر
🎉
دست او را کرده بالا آل حضرت در محل
گفته بعد از من علی بر دین جانانم مدیر
🎉
خوش به حال فاطمه باشد که بودش همسرش
شوهری همچون علی بهتر بود از هر امیر
🎉
شهر مکه منتظر همراه صدها حاجیان
فارغ از حج گشته اند و منتظر بر آن سفیر
🎉
چون که حج آخرین آل حضرت بوده است
گفته در جمعی که جایم می نشیند این وزیر
🎉
چون ابوبکر آنزمان مولای مردم می شده
مردمی بیعت به او کردند و گفتندش امیر
🎉
ما نکردیم آن قبول و نام ما شد شیعیان
گفته ایم از پیروانش بوده ایم و بی نظیر
🎉
گفته ام روح الغزل عید غدیر از آن ماست
گفته ای شعری بگفتم از جمالش از ضمیر
🎉
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو عجم گرامی عید شما هم مبارک باشد متشکرم از توجهتان ایام به کام | |
|
ممنونم از توجهتان بانوی مهر | |
|
درود جناب مهدوی گرامی عید شما نیز مبارک باشد متشکرم از توجهتان ایام به کام | |
|
درود جناب سلیمی گرامی عیدتان مبارک باد بسیار بسیار از نظر لطف و توجه شما سپاسگزارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
|
درود بزرگوار بسیار بسیار از نظر لطف و توجه شما سپاسگزارم زیبا خواندید شاعر ارجمند گوارایتان ایام به کام | |
|
بسیار از توجه شما شاعر گرامی سپاسگزارم ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست
میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد . . .
عید غدیر مبارک