جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
آخرین اشعار ناب شکیبا درخشانی ( روح الغزل )
|
💋.......تنها تو باش همدمم.......💋💋
گفتم که دردم شد فزون درمان درد من کجاست
بر لب رسیده جان من درمان من روی شماست
🌹🌺🌹🌺
پروانه گشتم دور شمع گر چه بسوزاند او مرا
من ثابتم در مهر خود ارامشم باد صباست
🌹🌺🌹🌺
چون دیدم آن حوری صفت . بیخود ز چشمانش شدم
چشمان میشی رنگ او یادآور وقت دعاست
🌹🌺🌹🌺
من عاشقی سرگشته ام جز تو ندارم من کسی
دل کنده ام از هر کسی قلبت به قلبم آشِناست
🌹🌺🌹🌺
آغوش تو گرمم کند از تشنگی سیرم کند
با بوسه های عشق من احوال قلبم خوش صداست
🌹🌺🌹🌺
مردانگی از چهره ات برهان عاشق بودنم
یک سینه ی پهن و ستبر جانم به قلب او فداست
🌹🌺🌹🌺
چون دیدمش عاشق شدم از بوی عطر خلق او
آوازه ی خوبی شده احساس من بر او جداست
🌹🌺🌹🌺
وقتی که گفتی عاشقم من خنده کردم بی دلیل
وقتی گرفتی دست من دیوانه بازی ها رواست
🌹🌺🌹🌺
هی نامه پشت نامه ها چتهای کوتاه و قشنگ
این شکلک بوسیدنی با رنگ رویت هم گواست
🌹🌺🌹🌺
استیکرات خوشمزه با طعم عشق و شعر ناب
بهتر بود از بستنی این درد عشقم را دواست
🌹🌺🌹🌺
دعوت به صرف چای و کیک در یک هوای خیس و نم
می چسبد این گپهای ما بر قلب و روحم چون نداست
🌹🌺🌹🌺
شب آمده تو با منی با یکخیال خوب و ناز
خوابیده ام در فکر تو فکرت به قلب من شفاست
🌹🌺🌹🌺
چون شمس من کردش طلوع اول تو آیی فکر من
بیمار لبخند تو ام لبخند تو بر من ضیاست
🌹🌺🌹🌺
کوبیدن قلبم ز توست برهان نبض من تویی
ای نبض من خسته نشو این خستگی هایت خطاست
🌹🌺🌹🌺
کاری کنم تا من شوم عاشق ترین عاشقان
روح الغزل عاشق ترست چون شعر او از قلب ماست
🌹🌺🌹🌺
#روح_الغزل
شکیبا درخشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر لاله جان عزیزم از نظر و توجه و لطفتون بی اندازه ممنونم گوارای وجودت مهربانوی نازنین ایام به کام | |
|
درود استاد استکی از اظهار نظر و لطف و توجهتون بسیار ممنونم خوانشتون زیباست گوارایتان ایام به کام | |
|
درود سمانه جان زیبا خواندی خواهر گلم از لطف و توجهت بی نهایت ممنونم ایامت به کام | |
|
درود بر خواهر گلم نرگس بانو از نظر لطفت و توجهت بی اندازه ممنونم گوارایت زیبا خواندی بانو جانم ایام به کام | |
|
درود جناب سلیمی از لطف و توجه جنابعالی بی اندازه ممنونم گوارایتان ایام به کام | |
|
ممنون از توجه و لطفت خواهر گلم نیره بانو درود ها بر شما ایام به کام | |
|
درود جناب زحمتی از اظهار نظر و لطف و توجه شما نهایت سپاس را دارم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود جناب میردادی از اظهار نظر و لطف و توجه شما نهایت سپاس را دارم گوارای وجودتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود استادانصاری ارجمند ممنون از توجه و لطف شما ایام به کام | |
|
سالاملار تورک شاعیرینه چوخ ممنون و منت دارام نظر لطفوز دن واراولاسیز ساغ قالین سالامت یاشایین | |
|
درود جناب کشاورزی از اظهار نظر و لطف و توجه شما کمال تشکر را دارم گوارایتان زیبا خواندید ایام به کام | |
|
درود جناب مقدسی گرامی زیبا خواندید بزرگوار صمیمانه از اظهار نظر و لطف و توجه شما کمال تشکر را دارم گوارایتان ایام به کام | |
|
درود جناب ملکی از اظهار نظر و لطف شما کمال تشکر را دارم زیبا خواندید گوارایتان ایام به کام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام زیبا قلمتان