يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
عشق یعنی هم صدا با دل قدم برداشتن
موجی از دریای رحمت مثل مادر داشتن
عشق یعنی کوه غیرت قلّه ی مردانگی
مثل بابا پر صلابت سایه ی سر داشتن
وقت رنجش وقت غم ها وقت طوفان بلا
شانه هایی امن از جنس برادر داشتن
بر سرت وقتی تگرگ درد باریدن گرفت
جان پناهی گرم چون آغوش خواهر داشتن
در تلاطم های دریایی که نامش زندگیست
تکیه گاه محکمی مانند همسر داشتن
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانوی شعر وغزل،سپاسگزارم از توجه و همراهی شما بزرگوار،برقرار باشید | |
|
درود برشما گرامی دوست،سپاسگزارم | |
|
درود برشما بزرگوار،سپاسگزارم،لطفتان مستدام | |
|
درودها بانوی عزیز،سپاس از لطف و محبتتان،برقرار باشید | |
|
درود برشما بانوی مهر،سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعرناب خیلی خوش آمدید
اگر صلاح دانستید اینطوری شروع فرمایید و این مطلع را به شعرتان بیافزایید :
عشق یعنی از خدا " آغاز و آخر " داشتن
در اطاعت رهروِ راه ِ پیمبر داشتن ......
عشق یعنی از تهِ دل گام ِ باور داشتن
موجی از دریای رحمت مثلِ مادر داشتن .... وَ اِلی آخرِ شعر
شعرزیبایی ست مرحبا سایه ی دلگرمیِ همه شان برسَرِ زندگانی تان مستدام