يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
مرد
با درد
کامل
می شود
زن
با مرد!
|
نقدها و نظرات
|
... سلام استاد فکری عزیز... باری بابت این محفل بی ریا و دور از هر سلیقه ای مخرب و ارتجاعی ممنونم و مدیون...
بال اسبم را چیدند! با هزار خر اما نه هنوز به من رسیده اند نه به گرد سپیده!
پ........
| |
|
... سلام استاد بسیار ممنونم و وامدار مهرتان...
کاش هنوز دلی بود تا می گرفت پلی و برای رفت... این شغل زیرا دیگر نه نان ندارد و نه آب... هر شب تا آبروی رسالتش را در ناف ماهی ریخت و مستانه خود را از پرچین آویخت...
جوهر این همه قلم را رها کنند اگر، تا آخر، خط فقر را آب خواهد برد !
پ........
| |
|
... سلام و سپاس استاد عزیز | |
|
... سلام مجتبی جان در شهر سوخته دل من - ارادت - خیابانی است دوطرفه که از یک طرف آب می آورند و می برند از طرفی خاکستر... ممنونم شاعر شهید...
زن با مرد درد می شود مرد با زن زرد!
پ........
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.