صل الله علیکِ یا فاطمه معصومه یا بنت رسول الله (ص) یا خیره الله و بنت خیرته یا بنت باب الحوایج موسی الکاظم (ع) یا اُخت علیّ بن موسی الرضا المرتضی (ع) یا رَحمت الله فی العالمین یا برکت الله فی السّماوات والارض اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجّل فرجهم
روز دختر ...
دخترِ باب الحوایج ! روزِ تو ؛ روز ِ دلکش ناب لبخندِ خداست
خواهر ِ جانِ رضا ! این روزِ عشق ، بهترین روز است ، ازغم ها جداست
دربیانِ الکنم هر واژه ای ، از طلوعِ حرمتِ قُم حرف زد ....
قَدّ ِ قرآنِ قلم عُثمان رَوِش ؛ ساقیِ زیباییِ چشم آشِناست
روزِ دختر دلبرِ موسی مقام ! آیه ی هجرت به سمتِ روشنی ست ...
دَرپیِ عَنّارضاکَ یارب ات ؛ خنده های مادرت نیلِ شفاست
صبررا معنی ز زینب پیشِ تو ؛ الفتِ روحِ برادر اُنس بود
گرچه دیدارش مُیَسَّر می نَگشت ؛ حب (طفیلِ کرب در دامِ بلاست )
قُم حدیثِ چشمهایت را شناخت گاهِ مکثَت بر نگاهِ دوردَست ...
ساقیِ بارانِ رحمت برجهان ؛ شهرِ زیبای نَفَس ( دارُ العَطاست )
امشب از هُرم ِ قدمهایت ببین کُلّ ِ دنیا نورِ هستی پوش گشت
در شبِ میلادِ معصومه سپهر تاجدارِ عزّتست و مَه لِقاست
--------------------------------------------------------------------------------
عروسکِت رو دوباره بغل کن
مشکلِ بی مهری ها رو ، تو حل کن
دخترِخورشید ، بلندای عشق !
نور بپاش و دلها رو مُشتَعَل کن
یه تارِ موت می ارزه بر جهانی
زیبایی رو ردیفِ این غزل کن
قند و نبات ! تو با شیرین زبونی
دنیا رو کُلاً عینَهو عسل کن
رو دامَنِت گُلهای یاس نشستند
کوهِ غرور بودنو تو مَثَل کن
بگو بخند جاری شِه رودِ شَعَف
با خودِ "دریای خوشی" جدل کن
لبخندِ نازِت نَشه پنهون عزیز !
هرلحظه رو با شوق ، "عَلَی البَدَل" کن
چادرِ گُل گُلیتو سرکن بازَم..
بِنشین و باخدا اَتَل مَتَل کن
دعاکن هستی مثلِ رُخسارِ تو
دلگُشا باشه ، غَم رو بی مَحَل کن
دختر ! (تویی) نعمت و رحمتِ حق
نااُمیدی و یاءسو ، توو هچل کن
بانویِ شهرِ قم دعاگوت باشه
بر آرزو قَلبِتو مشتمل کن
روزِ ولادتِ خواهرِ رضا
"برهانِ معرفت" رو مُستَدَل کن
نَفَس بگو : " سلآم بر معصومه "
شفاعتِ فاطمه رو حَصَل کن
از زمزمِ صفای لُطفِش بنوش
جون و دلِت مستِ "حبّ ِ ازل" کن
ساقیِ بارانِ رحمت برجهان ؛ شهرِ زیبای نَفَس ( دارُ العَطاست )
سلام وتبریک مبارک ایام نازنین استادم
خوشا بحالتان که قلم زیبا نگارتان در این راه دل می برد