جمعه ۲ آذر
سقوط شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ۰۷:۴۹ شماره ثبت ۶۶۲۴۵
بازدید : ۵۸۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
فاصله بگیر ازمنو زندگیم
که هرچی بوده بین ما تمومه
هی نگو مقصر منم یا تویی
چه فرقی داره مقصر کدومه
نگاهی کن روبه رو، رو،این منم
زخمی و تنهاشده ای روبروت
حرف تازه ای ندارم که بگم
حالا که آدمی ام روبه سقوط
فاصله بگیر ازمنو زندگیم
این برای هردومون که بهتره
بذار لحظه های زیبا بمونه
ثبت بشه از خاطراتمون نره
بزار تا خاطره مون عزیز باشه
بمونه روی دیوارهای اتاق
بعد من گریه نکن ،ناله نزن
دلامون پر باشه از یه اتفاق
گاهی تو ورق بزن خاطره رو
وقتی هجوم غم نزدیک میشه
یاد احساس منو و عشق زیاد
قصه مون چقدری رمانتیک میشه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم جناب استکی گرامی و مهربان | |
|
درود بر شما ممنون و مچکر از لطف و حضورتون | |
|
سلام از بندس جناب همایونی گرامی سپاس ها دارم از حضور نابتان حق یارتان | |
|
درود بر شما جناب انصاری گرامی و بزرگوار سپاسگزار از حضورتون | |
|
درود ها بر شما جناب اسفندیاری گرامی دیده بر منت نهادید سپاس ها از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.