دعای فطر
ا ی خد ا و ند بزرگ ا ی کبر یا
ای که نعمتها عطا کردی به ما
ا ی که نام تو رحیم است و عظیم
حا جتم را از تو خوا هم ای کریم
ا ین تویی شایسته ی جو د و کرم
گو ببارد نعمت تو بر سرم
ا ی خد ا یی که به قد ر ت ا و لی
قد ر تم د ه که تو یار ا فضلی
ا ی عطوفت داری و بخشنده ا ی
گرکه می خوا ند تورا جنبنده ا ی
ای که آمرزنده ی بی منّتی
کن عطا بر ما تلاش و همتی
ای تمام هستی ما زان توست
این جهان و ساکنا نش جان توست
ای خدای من به حق این زمان
که نمو د ی عید آن را در جهان
که محمد را د ر و د بی کر ا ن
کًُن ر و ا نه بر وِیش از هر مکان
عز ت و قد رش همی ا فز و ن نما
وان مقا مش یک مقا می چو ن نما
از تو می خو ا هم مر ا ما نند ا و
ا ی خدا ی من ببخشی آ بر و
یا بر و ن آ ر ی مر ا ا ز هر بد ی
در عوض بر من ببخشی سرمدی
ای خدای من چنان شایستگان
کن عطایم نعمتت را هر زمان
با ر ا لها ! جان پنا ه من تو یی
کن نظر بر من که آه من تو یی
نعمتت ننما د ر یغ ا ز این حقیر
کًُن مر ا د یوا نه و جا نم بگیر
پس تو ا ی (احمد) د عا ی فطر را
ز مزمه کن در قنوت این ذکر را
عید سعید فطر بر تمامی شعرا ، فرهیختگان ، اساتید و همه ی اعضای جمع ناب مبارکباد
درودارجمند
طاعات مقبول