سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ایستگاه

      شعری از

      فریدونی

      از دفتر Mona66 نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵ شماره ثبت ۶۵۷۸۱
        بازدید : ۵۶۵   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فریدونی

      ایستگاه آخر است
      پیاده نمی شوم 
      چراکه میل به حرکت در من جاریست
      حتی اگر مسیر بازگشت 
      حاصل قدمهای تکراری باشد 
      اما بازهم متفاوت خواهد بود
      چرا که تعبیر من از آن غیر تکراریست
      هربار خواهم توانست از بریده راهی 
      چهار راهی،بلکه چند راهی از آن بسازم 
      که در آن حرکت جاریست..
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۵۵
      درود بانو
      زيبا و جالب بود خندانک خندانک خندانک
      فریدونی
      فریدونی
      جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ۱۸:۵۶
      خندانک خندانک سپاس
      ارسال پاسخ
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۴۵
      خندانک خندانک
      درودبرشما خندانک
      زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      فریدونی
      فریدونی
      دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۰۶
      خندانک خندانک ممنون گل بانو.
      ارسال پاسخ
      محمد حسین اخباری
      دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۳۶
      سلام
      بسیار عالیست با مفهومی والا
      موفق باشید
      فریدونی
      فریدونی
      جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ۱۹:۰۴
      خندانک خندانک خندانک سپاسگذارم
      ارسال پاسخ
      فرشید افکاری
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۵
      بسیار زیبا شعری خوندنی و دلنشین بود خندانک خندانک
      فریدونی
      فریدونی
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
      خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰
      خندانک خندانک خندانک
      فریدونی
      فریدونی
      جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ۱۹:۰۲
      خندانک خندانک ممنون جناب
      ارسال پاسخ
      سعید فلاحی
      سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۳۴
      درود و احسنت
      موفق باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0