جمعه ۲ آذر
آخر من چگونه سکوتم را بشکنم؟ شعری از سمیرا شریفی (آسمان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۶۵۷۸
بازدید : ۹۸۵ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
بنام خدا
طنین صدایت دیگر مرا یاری نمی کند
فروغ چشمهای نازنینت، دیگر مرا در خود نمی سپارد
صدایت می زنم اما، صدایم را دیگر نمی شنوی
سخن از عشق می گویم ولی افسوس، طمع حرفایم را تلخ می پنداری
آخر من چگونه سکوتم را بشکنم...؟
* * *
با تو از عشق می گفتم، از غم و شبهای تنهائیم
از بغضهای نشکفته در گلویم و شبهای رسوائیم
ببین با من چه کردی نازنینم؟
نفرینت نمی کنم یار دیرینم
خداحافظ تو ای شیرین زبونم
خداحافظ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.