دوشنبه ۲۸ آبان
شور عشق شعری از رضا علامه(صبا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۶۵۶۶۵
بازدید : ۳۱۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب رضا علامه(صبا)
|
برای لحظه ی دیدار تو شوریده سر گشتم
ز عشقت آتشی افروختم، من شعله ور گشتم
به راه عشق، خاموشی چه بی معنا و مفهوم است
ز جان خود گذشتم، روبرو با صد خطر گشتم
به هر گامی که پیمودم، تمنایم فزون گردید
به هر لحظه، ز خواهشها دمادم بیشتر گشتم
خیالت خواب و آرامم ربوده نازنین یارم
به یادت خیره بر دیوار، شبها تا سحر گشتم
به آیینه نظر کردم رخ ماه تو را دیدم
گهی با یاد تو محو تماشای قمر گشتم
نسیمی عطر گیسوی تورا آورد و از عطرش
کبوتر وار من آواره ی هر بوم و بر گشتم
صبا عشق و محبت بهره ی انسانیت باشد
که بی آن شاخه ی خشکی عقیم و بی ثمر گشتم
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام از لطف و محبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام دوست گرانقدر زیبا نگاه شماست از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام دوست عزیز از محبت شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بزرگوار
به جمع ماخوش آمدید