جمعه ۲ آذر
صدای سایه ها شعری از بی تا عرب زاده
از دفتر صدای سایه ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۲۰:۳۴ شماره ثبت ۶۵۵۰
بازدید : ۱۶۰۸ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب بی تا عرب زاده
|
صدای سایه ها را می شنوی
زمان را به چشم ام می لرزاند
آغاز ِبازی از دست ها یت
بی تعریف
روی خطوط ِ آبی کاغذ
از دوگانگی واژه ها
صف می کشید
حالا وقت تنگ می رسد
صدا از سایه ها
آخرِ بازی
زمان !
چشم بر هم می گذارد
کاغذ
خطوطی سپید
بریده ها یم تا دستی می رود
کمی سهم مرا پر کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.