جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب بی تا عرب زاده
|
شب از نیمه ی خالی پر می شود
آنگاه
حرفهای بریده
بریده
روی دو عقربه دور می زند
تا هق هق زدن ها ی بی صدا
گوش فلک را کر نکند
من از صدای این جیر جیرکان
در شلوغی شب
در هراسم
هزاران هزار متر
میان خطهای دفترم گم کرده ام
!تا کنار نقطه ی پایان
با بچگی ها یم دراز به دراز بخوابم
رد کویر از چشمت بگیرم
تا همه ی ناشنیده ها
زیر زبانت وام دارم شوند
برای روز مبادا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار
عاااااا ااالی
و زیبااااا💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫♥️♥️♥️💫💫💫♥️♥️♥️💫💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️💫♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️ 💔 💔 💔💔💔♥️♥️♥️💫
💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫
💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫
💫💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫💫
💫💫💫💫💫♥️♥️♥️💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫♥️💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫