شنبه ۳ آذر
عشق شعری از حسن بیات (میرزا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۶۵۴۶۵
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر حسن بیات (میرزا)
آخرین اشعار ناب حسن بیات (میرزا)
|
عشق همان عشوه ی ناکام بود
مدت آن لحظه نه ایام بود
عشق اگر باز دلی را شکست
عشق نبود دانه ای در دام بود
عشق اگر مزه ی دل می چشید
عشق نبود مستی خیام بود
عشق مسیرش به رهی دیگر است
همره او پخته که نه خام بود
عشق فقط در قدح ایزد است
مست شده از لب آن رام بود
#میرزا
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو | |
|
درود بیکران سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درود به مهر خواندید بزرگوار | |
|
درود بیکران | |
|
درود بیکران سپاسگزارم از مهرتان | |
|
درود بیکران بزرگوار سپاسگزارم از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.