يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
دو بیتی های ماه رمضان
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
در این شب اول بده ما کرب و بلا
دل پاکی و محبوبی، با شور و نوا
چون گشته ربیع اهل بیت و قرآن
بنویس مرا نوکر و عبد در همه جا
....................
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
در ماه ضیافت خدا مسروریم
مهمان به کرامت خدا مشغولیم
با جوشن و ربنا ،مجیر و قرآن
در دایره لطف خدا مجذوبیم
.......................
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
رمضان الکریم آمده ما دلشادیم
شیطان شده در بند گل در بادیم
این ماه در رحمت حق باز بود
با توبه و استغاثه ای در یادیم
............................
ماه خدا رو دیدیم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
خدا رو شکر ماه دعا رو دیدیم
وقت اذان یا ربنا، اغفرلنا شنیدیم
افطار،سحر روزه و ذکر قرآن
خدا رو شکر دل از همه بریدیم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
با لب خشک و تشنه ، یه دل به رنگ مهتاب
موقع افطار از دور ،سلام می دم به ارباب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباقلم زدید