سه شنبه ۲۹ آبان
زبان شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۶۵۳۳۹
بازدید : ۱۴۶۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
اسب سکوتم می زند خود را به هر سو وحشیانه
تا بشکند یک عمر خاموشی، به نجوای ترانه
اما سرِ یاری ندارد این زبان بی زبانم
بشکن زبان؛ لب تر کن این دل آتشی شد پر زبانه
شیرین زبان! شیوا بیان، شیون کشان، شعری بخوان ناب
شاید سبک گردد دل طوفانی ام با این بهانه
سخت است بار این همه آوار غم بر سینه ی من
انگار سنگینی کوهی روی دوش موریانه
هرگز تماشا کرده ای درد درون سینه ام را؟!
یا لااقل درد دلش یک دَم شنیدی صادقانه؟!
شاید غزل گوی مجالس گشته و با خوش زبانی
دردم تو پنهان کرده ای از چشم مَردم، جاهلانه
اقرار کن؛ پیداست از عمق سکوتت این دسیسه
زیر سر تو دشمن جان است اما دوستانه
که می کِشند آه دل، این مردمان عقل در چشم
در حسرت این صورت سرخم به سیلی زمانه
در حسرت "شهرام" خوش باشید و در خود غوطه ور چون
کبکی که با سر در دل برف توهّم کرده لانه
شهرام مودب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خوشحالم سعادت حضور در جمع شعرا نصیبم شده. ممنون از نگاه شما | |
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنونم. مانا باشید البته مؤدب هستم | |
|
مسرورم که مورد پسندتان قرار گرفت. منصور باشید | |
|
همچنین بر شما شاعر گرانقدر | |
|
سعادت حضور پیدا کردم. گوارای وجودتان بانو | |
|
سپاس از محبت شما بزرگوار | |
|
درودها جناب طهماسبی گرانقدر برفراز بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
به جمع ماخوش آمدید
زیباقلم زدید