يکشنبه ۴ آذر
کازرون شعری از سعیده سلماسی (سارا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۷ شماره ثبت ۶۵۲۷۳
بازدید : ۱۶۰۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سعیده سلماسی (سارا)
آخرین اشعار ناب سعیده سلماسی (سارا)
|
افطارِ خواب رفته و پُر غصّه ی پدر
افطارِ گیجِ در پُک سیگار تا سحر
مادر که وَرز آمده با تلخیِ خبر
در ربّنای چشم ِ ترش می فشاردم
افطارِ شور و هق هقِ یک کوچه در محل
شیرین نمی شود.که چه هی «ماه تون عسل»!
خوب است، موشِ مُرده ی این شهر لااقل
در پخش ِ زنده ی خبرش ،می شُماردم:
«یک کُشته،هفت زخم،دراِخلال کازرون»
مفعولُ فاعلاتُ مفاعیلِ ردّ ِخون
بر خُرده شیشه هایِ خیابانِ از جنون
افطار، روی داغ دلش می گذاردم
در شوقِ پختِ نذریِ این ماه بعدازین
از شیرِ داغِ یک شبِ دلخواه بعدازین
تا بغضِ سفره ی سحرش آه، بعدازین
مادر، نداردَم به خدا می سپاردم
#سارا_سلماسی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
بسیارزیباست