يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
مناجات با خدا
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
...................................
گفتم خدا شرمنده ام،از کرده ام از کرده ام
گفتی بیا بخشنده ام،بر بنده ام بخشنده ام
گفتم خدا من در گناه،آغشته ام آغشته ام
گفتی بیا ستارم و،پوشنده ام بر بنده ام
گفتم خدا من رو سیاه،شرمنده و شرمنده ام
گفتی بیا مخلوق من،رحمانم و بخشنده ام
گفتم خدا ای با وفا،غرق گناهم کن نگاه
گفتی بیا ای بنده ام،صد باره هم بخشنده ام
گفتی خدا یا رو سیاه،من بی پناهم بی پناه
گفتی نما توبه بیا،ای عبد ما بخشنده ام
این بی نوا گوید خدا،درمانده ام درمانده ام
محتاج لطف تو خدا،من بنده ای شرمنده ام
..............................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
توبه نامه بسیار زیبا و شورانگیز بود