جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
به من رحمی کن ای داروغه ی شهر
اگر مِی خوردم و قانون شکستم
پشیمانم که امشب خورده ام مِی
نمی آید ولی کاری ز دستم
مرا ملحد نخوان بنگر به حالم
خودت را جای من بگذار آخر
ندارم خرده نانی در کفم آه
مرا دیگر نخوان ای دوست کافر
منم من شاعری تنها و مسکین
که اشعارم خریداری ندارد
شپش میرقصد آخر توی جیبم
خدا هم با دلم کاری ندارد
رهایم کن مرا یک گوشه از شهر
بگو حالا شتر دیدی ندیدی
دعایت میکنم تا آخر عمر
که بند از دست و پایم برکشیدی.
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد گرامی مهر حضورتان ماندگار
| |
|
جناب آصف عزیز خوش آمدی مهر حضورتان ماندگار
| |
|
جناب کوروش راد مهرتان مدام
| |
|
جناب دژاگه مهر حضورتان ماندگار
| |
|
مهربان شاعر فریبا خانم عزیز مهر حضورتان ماندگار
| |
|
جناب خسروی فردعزیز مهر حضورتان ماندگار
| |
|
سپاس | |
|
جناب انصاری عزیز مهر حضورتان ماندگار
| |
|
مهربان شاعر خانم باقری مهرت ماندگار
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود عزیزم
بسیارزیباست