جمعه ۲ آذر
من شادی مستانه ی یک جشن عروسی ! شعری از مریم صفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۶۴۹۱۸
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مریم صفری
|
من ، شادی مستانه ی یک جشن عروسی !
جنتلمن خوش پوش، تو با یک کت طوسی ؛
من با رژ پررنگ و فر موی بلندم ،
بر روی لبم حالت لبخند ملوسی ...
برعکس، تو با اخم، حواست به من و جمع
به به! چه هوادار خوش استیل عبوسی ؛
یخ می زنم و گرمی دستان تو زیباست ..
وقتی که مرا در وسط جمع ببوسی ؛
بالاتری از سرو، تو با قدّ بلندت
انگار که شهزاده ی پر شهرت روسی !
تو اوج نیاز من و من بخت سپیدت
تو مرد مریخی و من آن، ماه ونوسی ،
ای کاش که هرگز نشود چشم ترم باز ...
از خواب خوش تاج و تو و جشن عروسی !
#مریم_صفری
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بانو ی همیشه مهربان | |
|
درود بزرگوار پر مهر متشکرم از لطف شما | |
|
درود جناب شفیعی بزرگوار همیشه خیلی لطف دارید و دیدن نظرات و لطفتون همیشه منو خوشحال می کنه مانا باشید بزرگوار | |
|
درود و سپاس از لطف و محبت شما بزرگوار | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
درود و سپاس بزرگوار | |
|
سپاس از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
بسیارررزیباست