جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
خاک عالم بر سرت ای دل چرا
باز هم بار دگر عاشق شدی
لعنتی من فکر میکردم دگر
لااقل با خود کمی صادق شدی
دست بردار از حماقت های خویش
نیست غم خوارت کسی در این جهان
نیست یاری با وفا بر عهد خود
پس تو هم دیگر به رویایش نمان
گوش کن این یک نصیحت را زِ من
عاشقی تنها فقط افسانه است
می رود معشوق و تنها میشوی
راه درمانت فقط پیمانه است
پس بیا ای دل دگر عاشق نشو
مثل من تنها بمان در لاک خویش
دست آدمها نیفتی بهتر است
میشوی غمگین و رسواتر ز پیش.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر شما شاعر گرانقدر خوش آمدید به کلبه ی اشعار غمگین من سپاسگزارم پایدار باشید | |
|
زنده باشید ان شاءالله روز به روز بهتر بنویسید و موفق باشید | |
|
درود بر شما نظر استاد گرانقدری چون شما برای من بسیار ارزشمند است خوشحالم که شعر ناقابل مرا خواندید پایدار باشید🌷🌷🌷 🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.